czwartek, 4 kwietnia 2019

4. A może by tak...

Witam motylki!
Jestem totalnie wyprana z energii. Wczoraj rano obudziłam się z flagą Japonii zamiast prześcieradła, więc czuję się niezbyt dobrze psychicznie i fizycznie.

 
Wczoraj i dziś w skrócie, niekoloryzowane ^ 
Poza tym dieta?
Nie znam typa. Żrę, żrę i żrę. Aż mi smutno, bo uwierzcie lub nie, ale dzięki tym dwóm bilansom, które widzialyscie schudłam 3kg w ciągu dwóch dni. Naprawdę. To nie zadna wkrętka  XD
Dzisiejszy bilans (będę szczera), wrażliwi lepiej niech pominą...
bułka z wędliną, ogórkiem kiszonym, margaryną
sok pomarańczowy Tymbark (300ml)
lód Big Milk
2x lód Oreo
2x tost z szynką serem i ogórkiem
garść rodzynek
pół szklanki mleka
garść chipsów maczugi
prawie cała paczka chipsów "prosto z pieca" o smaku fromage
pół opakowania kabanosów drobiowych tarczynski

Jakby ktoś się zastanawiał czy było miło i czy może nie rzucić się na jedzenie - nie. Jestem nazarta, smutna i zła na siebie. Nie polecam, 2/10.
Doszłam więc do paru wniosków :
1. Nie korzystać z propozycji znajomych, które dotyczą jedzenia. Nie brać od nich, nie kupować z nimi, nie częstować się.
2. Pić dużo więcej wody.
3. Planować posiłki!!!
Nie wiem czy trzeci wniosek jest dobry, ale spróbuję. Co o tym myślicie? Czy przewidywanie bilansu powinno złagodzić chęć napadu albo przejadanie?
Buźka, kochane. Nie krzyczcie. Od jutra naprawdę będę jadła, nie wpier... Ekhem.

Paparazzi: co się stało z twoim blogiem kochanie? Czyżby znów usuwali...? :c


3 komentarze:

  1. Głowa do góry! Nic się nie stało, a to, ze schudłaś 3 kg to jak najbardziej możliwe, jeśli do tej pory nie zmieniałaś swojego jedzenia na mniejsza jego ilość. Większy apetyt przez okres, to standard. Ja codziennie staram się z rana wpisywać w post na blogu co będę jeśc i mi to pomaga.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj jestem u Ciebie pierwszy raz, ale będę zaglądać 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze przez okres mam zwiekszony apetyt i muszę się chamować przed jedzeniem. Masakra. Na pewno schudłaś te 3 kg. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń